شرکت سروش نوآوران صنایع پارس

تغيير شرايط و مناسبات اقتصادي پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران و پيامدهاي آن از جمله حرکت به سمت خود کفائی، رشد اقتصادی و صنعتی كشور لزوم تشکیل شرکتهای تخصصی مهندسی را ایجاد نمود. ضمن آنكه در جهان امروز، رشد سريع تكنولوژي و لزوم تسلط بدان، و حرکت دایم و یکپارچه صنعت جهان به سمت بهرمندی از شرکت های خدماتی بجای تشکیل تیم های متعدد در سازمانهای خود، ايجاد و بسط شركتهاي مهندسي و بازرگانی ( که از دیدگاه های مهندسی و فنی برخوردار باشند) را كاملاً ضروري مي نمايد. تجربیات موفق بدست آمده از اینگونه سازمانها و شرکتها در کشورهای پیشرو از لحاظ تکنولوژی و مدیریت که به منظور همگامي با پيشرفت تكنولوژي، كانونهاي مهندسي و تامین تجهیزات را طراحي و اجرا نمودند نتيجه شگرفی در رشد و موفقیت صنایع دركشورهاي مذكور را به همراه داشت.

بر این اساس لزوم تشکیل یک شرکت فنی مهندسی که ضمن ارائه خدمات طراحی، توانایی اجرا و همچنین تامین قطعات مورد نیاز صنایع را دارا باشد ، احساس گردید.

شرکت سروش نوآوران صنایع پارس، با بهرمندی از کارشناسان توانمند که در صنایع مختلف تجربیات متعدد و ارزشمندی را کسب نموده اند، در شیراز تشکیل گردید.

مجموعه خدمات وفعالیتهای این شرکت در سه بخش کلی  طراحی مهندسی و مشاوره ، بازرگانی و ساخت و تولید درحال پیگیری می باشد.

درباره ی sii-co

دیدگاهتان را بنویسید