بخش بازرگاني شركت سروش نوآوران صنايع پارس در جهت تحقق اهداف شركت به شرح زير، فعاليت مينمايد:
1- تمركز بر روي كليه فعاليتهاي بازرگاني سازمان بگونهاي كه ارتباط كارفرمايان و شركت از يك كانال ارتباطي مشخص صورت پذيرد
2- تامين رضايت مشتريان داخلي و خارجي شركت از طريق ارتباط موثر ، مداوم و رضايت بخش با ايشان
بخش بازرگاني ، فعاليت هاي خود را از طريق واحدهاي زير، به ذينفعان خود ارائه مينمايد:
الف- بخش بازاريابي
انجام فعاليتهاي بازاريابي داخلي، خارجي جهت شناسايي و ورود به بازارهاي داخلي و خارجي جديد
ب- بخش قراردادها
تنظيم پيشنهادات فني و بازرگاني، برآورد مالي و عقد قراردادها
ج- بخش خدمات مشتريان
سنجش ميزان رضايت مشتريان و كارفرمايان. در اين خصوص، جهت آگاهي از وضعيت رضايت مشتريان و كارفرمايان، رفع نارضايتيها و رسيدگي به شكايات گزارش شده از بازخورد نظرات آنان در جهت بهبود عملكرد بخشهاي مختلف سازمان استفاده ميگردد.
د – بخش تدارکات
بخش تداركات شركت با اتكا به تجربيات كسب شده در صنايع گوناگون و با همكاري تامين كنندگان معتبر و بهره گيري از دانش كافي در زمينه شناخت بازار ، قابليت تأمين كليه اقلام و تجهيزات مرتبط با سيستمهاي كنترل، برق، ابزاردقيق ، ميترينگ ، انواع ولو و …. به شرح زير را دارا ميباشد
- تامین تجهیزات برق و ابزار دقیق مورد نیاز از برندهای معتبر
- تامین انواع Valve مورد نیاز صنایع سیمان، نفت ، گاز و پتروشیمی
- تامین Bulk Material مکانیکال و برقی
- تامین انواع کابل مورد نیاز در ولتاژهای مورد نیاز کارفرما
- تامین انواع رولربیرینگ ، بلبرینگ ، روان کننده های صنعتی ( روغن ، گریس و …) از برندهای معتبر